vrijdag 8 juli 2011

tada

Hier is m dan! Na drie dagen naailes ben ik er eindelijk in geslaagd een rok te maken. Ik moet zeggen, ik ben tevreden. Ja echt wel. Hoewel het een eenvoudig A-rokje is ben ik content dat mijn paspelbandje -zelfgemaakt- er netjes tussen zit. Evenals mijn blinde rits, jaja! Hoe ik het ook al weer geflikt heb weet ik uiteraard niet meer ;-) Alle krediet aan de lesgeefster want ze heeft mij goed en vooral geduldig begeleid. Uiteraard heb ik triljoenen notities genomen, de vraag is alleen of ik er achteraf ook nog aan uit ga kunnen. Ik ga het in ieder geval één van de komende weken opnieuw uitproberen.
Btw Ik krijg die tweede foto onmogelijk gedraaid, gelieve uw pc te kantelen wil u deze uit de juiste hoek bestuderen.

totaalbeeld
rits + beleg

2 opmerkingen:

  1. Leuk en leuk stofje! Doet me denken aan die van mij :)
    ( http://karenvandelaer.blogspot.com/2011/03/zomer-zwier-zwaai-rokje.html )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is ook zelfde stofje, moet bekennen dat ik het ook in het blauw, roze en geel heb liggen, super motiefje gewoon ;-)

    BeantwoordenVerwijderen